loading...
▓░▒◄♥☺☻™©seⱴen©™☻☺♥►░▒▓
تبلیغات

        

Mehrdad بازدید : 1151 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (1)

لیلا پری یکی دیگر از ببازی های سخنگو می باشد که با شما هم صحبت است. او چهره ای زیبا دارد که در چمنزارها و جنگل های زیبا زندگی میکند. لیلا پری در جنگل به گل ها و حیوانات کمک میکند و شما می توانید با او حرف بزنید و آواز بخوانید. این بازی قابل اجرا بر روی  گوشی های آندروید نسخه ۲٫۱ به بالا می باشد..

لیلا پری سخنگو

برای آشنایی بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید

Mehrdad بازدید : 530 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید Angry Birds Seasons: Year of the Dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند.

برای آشنایی بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید

Mehrdad بازدید : 497 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

 می تواند تمامی انواع رسانه ها شامل فیلم ، ویدئو ، عکس و موزیک را با نهایت کیفیت اجرا کند. این نرم افزار با استفاده از بهترین تکنولوژی های صوتی و تصویری می تواند تجربه مشاهده فیلم های HD و 3 بعدی را در شما تغییر دهید. امکان پخش از طریق شبکه خانگی، یوتیوب، فیس بوک و فلیکر هم در این نسخه قرار گرفته است.
امکانات نرم افزار CyberLink,PowerDVD :
- نمایش فیلم های SD و عکس ها به صورت HD و همچنین مشاهده فیلم های بلو - ری 2 بعدی به صورت 3 بعدی.              
- تصحیح نوردهی و گرفتن لرزش ویدئو برای افزایش کیفیت آن.
- مشاهده محتوای رسانه ای یوتیوب، فیس بوک و فلیکر به صورت HD و 3 بعدی.
- تغییر سایز سریع برای تنظیم اندازه پیش نمایش بند انگشتی (Thumbnail) محتوا.
- مشاهده سریع برای اسکن سریع عکس ها در پوشه ها.
- زوم سریع روی ویدئوها با 4 برابر.
- لغزنده سریع برای حرکت روی صحنه های فیلم و دسترسی سریع به یک صحنه خاص.

- کتابخانه هوشمند رسانه ها برای جستجوی سریع بوسیله نام، درجه و ...
- حالت نمایش "سینمای کلاسیک" و PowerDVD Mobile.
- پشتیبانی از انواع سایزهای تصویر.
- اجرای تمامی رسانه ها مانند فیلم، ویدئو، عکس و موزیک از طریق کتابخانه رسانه ها، درایوها، دستگاه های وصل شده و شبکه های اجتماعی.
- اجرای انواع فرمت ها با نهایت کیفیت از طریق تکنولوژی TrueTheater.
- اجرا از طریق هر نوع منبع .
- مشاهده عکس های RAW به صورت مستقیم و پشتیبانی از اکثر دوربین های دیجیتال DSLR.
- مرور، دانلود و اجرای بیش از 17 میلیون آهنگ از طریق نرم افزار.
- اجرا روی هر نوع وسیله : از فیلم ها ، ویدئوها ، عکس ها و موزیک خود در هر قسمت منزل با استفاده از یک شبکه خانگی و با قابلیت به اشتراک گذاری PowerDVD می توانید لذت ببرید.
- همگام سازی روی دستگاه های اندروید : می توانید رسانه های محبوب خود را روی دستگاه های مجهز یه سیستم اندروید همگام سازی کنید و از طریق PowerDVD Mobile آنها را اجرا کنید.
- با استفاده از PowerDVD Mobile می توانید از فایل های رسانه ای خود روی iPhone، iPad و دستگاه های اندروید لذت ببرید.
- پخش و به اشتراک گذاری کتابخانه رسانه ها روی دیگر دستگاه ها در خانه با استفاده از قدرت به اشتراک گذاری نرم افزار.
- اجرای تمامی رسانه های به صورت مستقیم از طریق PowerDVD روی دیگر دستگاه های پخش.

 

Mehrdad بازدید : 570 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
برای پخش فایل های صوتی و ویدیویی امروزه بسیاری از نرم افزارهای پخش کننده را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به پخش و اجرای فایل های مختلف صوتی و ویدیویی در فرمت های گوناگون می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها از فرمت های خاصی پشتیبانی می کنند و جهت اجرای دیگر فایل ها یا فرمت های دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود. همچنین بسیاری از این نرم افزارها برای اجرای فایل های تصویری ای که در آن ها از Codec استفاده شده است ، نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی مختلف دیگر می باشند. به عنوان مثال Windows Media Player سیستم عامل ویندوز در دسته این گونه نرم افزارها می باشد که نیاز به نصب برنامه های جانبی دارد.

 VLC Media Player نام نرم افزاری حرفه ای و رایگان (Open Source ) برای پخش انواع فایل های صوتی و ویدیویی می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا اکثر قریب به انفاق فرمت های مختلف صوتی و ویدیویی از کدک های مختلف را به سادگی پخش نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی نیازی نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

این نرم افزار محصولی از کمپانی  VideoLAN team می باشد.

VLC Media Player در 3 روز ابتدایی انتشار نسخه نهایی 1.0 خود بیش از 3 میلیون بار دانلود شد که آمار بی نظیریست !

 

vlc 2

 

 از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت پخش فایل های Stream با پشتیبانی از UDP/RTP Unicast , UDP/RTP Multicast , HTTP / FTP , MMS , TCP/RTP Unicast , DCCP/RTP Unicast , File , DVD Video 1 - , Video CD / VCD - , SVCD 2 - , Audio CD (no DTS-CD) - , DVB (Satellite, , Digital TV, Cable TV) - , MPEG encoder 3 - , Video acquisition Direct Show iSight, EyeTV 4 V4L, V4L2 V4L, V4L2 ,  

 

- پشتیبانی از فرمت های صوتی MPEG Layer 1/2 , MP3 - MPEG Layer 3 , AAC - MPEG-4 part3 , Vorbis , AC3 - A/52 (Dolby Digital) , E-AC-3 (Dolby Digital Plus) 3 , MLP / TrueHD 3 , DTS , WMA 1/2 , WMA 3 1 1 1 , FLAC , ALAC , Speex , Musepack / MPC , ATRAC 3 , Wavpack , Mod (.s3m, .it, .mod) , TrueAudio (TTA) , APE (Monkey Audio) , Real Audio 2 , Alaw/µlaw , AMR (3GPP) , MIDI , LPCM , ADPCM , QCELP , DV Audio , QDM2/QDMC (QuickTime) , MACE


 

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی MPEG-1/2 , DIVX (1/2/3) , MPEG-4 ASP, DivX 4/5/6, XviD, 3ivX D4 , H.261 , H.263 / H.263i , H.264 / MPEG-4 AVC , Cinepak , Theora , Dirac / VC-2 , MJPEG (A/B) , WMV 1/2 , WMV 3 / WMV-9 / VC-1 1, 2 1 1, 2 1 1 , Sorenson 1/3 (Quicktime) , DV (Digital Video) , On2 VP3/VP5/VP6 , Indeo Video v3 (IV32) , Indeo Video 4/5 (IV41, IV51) , Real Video

1/2 , Real Video 3/4

 

 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,070
  • بازدید ماه : 1,587
  • بازدید سال : 41,839
  • بازدید کلی : 364,086