loading...
▓░▒◄♥☺☻™©seⱴen©™☻☺♥►░▒▓
تبلیغات

        

Mehrdad بازدید : 566 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

امروزه با افزایش فایل های صوتی و تصویری چند رسانه ای با فرمت های مختلف، نیاز کاربر را به داشتن یک پلیر قدرتمند و کدک توانا برای پشتیبانی همه فایل ها صوتی تصویری بیشتر می کند. پلیری که علاوه بر سادگی دارای قدرت و کیفیت بالا در پخش باشد نظر هر کاربری را بخودش جلب میکند.
نرم افزار قدرتمند K-Lite Mega Codec Pack که یک کدک کامل است قادر است تا تمام فرمت های فیلم و موزیک های شما در رایانه را پخش کند. شاید این پلیر از نظر ظاهر به پای پلیر هایی همچون KMPlayer, Winamp, JetAudio نرسد اما از نظر پخش فایل و امکانات پخش از آنها بسیار فراتر است و حتی کمک به اغلب برنامه ها برای اجرا می کند.
شما با استفاده از نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack به راحتی می توانید فیلم هایی را که با فرمت های مختلف ویدیویی هستند را تماشا کنید و نیز به موزیک هایی که با فرمتهای مختلف صوتی هستند گوش دهید. نرم افزار K Lite Codec قادر است تا فیلم های را که به صورت دی وی دی هستند را به طور مستقیم از DVD Rom رایانه اجرا کند و حتی می تواند فیلم هایی را که در سایر فرمتهای تصویری هستند به همراه زیر نویس آنها برای شما به نمایش در آورد که البته می توانید تنظیمات زیر نویس فیلم مانند سایز فونت، رنگ فونت و … را به دلخواه تغییر دهید.

Mehrdad بازدید : 544 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Guitar Pro همان طور که از نام آن پیداست برنامه ای چند رسانه ای بسیار کارآمد برای تمرین گیتار از سایت دانلود رایگان نرم افزار میباشد. می توان گفت Guitar Pro اولین و مهمترین برنامه طراحی شده برای ویرایش نت های گیتار، گیتار باس و دیگر آلات 4 و 8 رشته ای می باشد. این نرم افزار با تکنیک ها و روش های حرفه ای و در عین حال بسیار ساده میتواند شما را به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل کند. شما با استفاده از یک گیتار مجازی و آموزش های قدم به قدم برنامه می توانید به یادگیری گیتار بپردازید. حتی میتوانید آموزش کوک کردن گیتار را نیز به صورت مجازی آموزش ببینید. این نرم افزار تمرین گیتار علاوه بر آموزش گیتار میتوانید آموزش کار با باس و دیگر سازهای رشته ای را نیز یاد بگیرید.

Mehrdad بازدید : 522 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سایت سون دانلود نرم افزار قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی عکس گرفتن از صفحه نمایش ویندوز را دارد. نام این نرم افزار WisdomSoft ScreenHunter می باشد که بهترین امکانات را برای تهیه ی عکس از صفحه نمایش فراهم ساخته است. مطمئنا تا کنون پیش آمده است که بخواهید از ویدیویی عکسی تهیه کنید و نرم افزار های گرفتن عکس از صفحه نمایش قادر به انجام آن نبوده اند ولی این نرم افزار بی نظیر قادر است در سریعترین زمان ممکن و با کیفیتی عالی از ویدیو های شما عکس تهیه و خروجی آن را تهیه نماید.
از مزیت هایی که می توان برای این نرم افزار عکس از دسکتاپ برشمرد ویرایشگر قدرتمند تصویر این برنامه کاربردی است که شما را قادر میسازد تا بر روی عکس تهیه شده نوشته قرار دهید یا سایز عکس خود را تغییر دهید و... . نرم افزار ضبط صفحه نمایش می تواند عکس های تهیه شده را با فرمت های مختلف تصویری همچون JPEG, GIF and PNG ذخیره نماید. شما دوستان می توانید نسخه جدید نرم افزار WisdomSoft ScreenHunter ورژن Pro این برنامه را هم اکنون از همین وب سایت دریافت و از آن لذت ببرید.

Mehrdad بازدید : 460 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که قصد داریم امروز در وب سایت سون دانلود نرم افزار شما را با آن آشنا سازیم یک نرم افزار کمکی فوق العاده برای گوشی های آیفون است. نام این نرم افزار Joboshare iPhone Rip می باشد که همانطور که از نام نرم افزار پیداست یک نرم افزار بسیار خوب برای انتقال اطلاعات از گوشی های آیفون بر روی رایانه می باشد. این نرم افزار کاربردی شما را قادر میسازد تا اطلاعاتی از جمله پیام ها، تصاویر، فایل های ویدیویی، شماره مخاطبین و… را از گوشی خود به رایانه منتقل کنید.
نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به کامپیوتر از IOS 5 و iTunes 10.5 پشتیبانی به عمل می آورد و با کتابخانه ی نرم افزار iTunes هماهنگ سازی شده است و شما می توانید اطلاعات مد نظر خود را به کتابخانه ی این نرم افزار انتقال دهید. نرم افزار Joboshare iPhone Rip از تمام انواع گوشی های آیفون از جمله اپل آی فون، آیفون ۳G، آیفون ۳GS، آیفون ۴، ۴S آی فون، آی پاد کلاسیک، آی پاد، آی پاد نانو، آی پاد نانو ۵G 6G، آی پاد لمسی، آی پاد لمسی ۴، اپل، اپل ۲ و … پشتیبانی به عمل می آورد که از محسنات ویژه ی این نرم افزار می باشد. این نرم افزار مدیریت آیفون همچنین امکان بک آپ گیری یا تهیه ی نسخه ی پشتیبان از گوشی موبایل را بر روی رایانه مهیا ساخته است که این امکان ترس از دست دادن اطلاعات را از بین می برد.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,009
  • بازدید ماه : 1,526
  • بازدید سال : 41,778
  • بازدید کلی : 364,025