loading...
▓░▒◄♥☺☻™©seⱴen©™☻☺♥►░▒▓
تبلیغات

        

Mehrdad بازدید : 524 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالا ترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

 

Mehrdad بازدید : 937 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

                                           

قسمت اول
حقه اي در Notepad اگر شما يک فايل متني Notepad داشته باشيد و در اولين سطر آن(بالاترين سطر) عبارت LOG. را تايپ کنيد(به نقطه قبل از LOG دقت کنيد) و Save کنيد آنگاه هر وقت اين فايل توسط هرکسي بازشود تاريخ و ساعت خوانده شدن آن در پايان متن بصورت اتوماتيک ثبت ميشود و از اين طريق شما ميتوانيد هميشه تاريخهاي آخرين مشاهده هاي فايل خود را در زير آن مشاهده کنيد. به زودي trick هاي بيشتري از جمله نوشتن ويروس در Notepad را برايتان ميگذارم

ترفند هاي نت پد قسمت دوم
تنها با استفاده از Notepad آنتي ويروس خود را به مبارزه بطلبيد!!!!!!! ويک ويروس مخرب بسازيد ! ... بله امروز قرار است آنتي ويروس خود را از خواب بپرانيد. اسم اين ويروسي که شما امروز ميسازيد Eicar است اين ويروس در حقيقت يک ويروس نماي استاندارد براي تست آنتي ويروسهاست. يادتان باشد قبل از شروع به کار آنتي ويروس خود را فعال کنيد .اگر آنتي ويروس شما اين ويروس را تشخيص داد که هيچ ولي اگر تشخيص نداد يا بايد آنتي ويروس خود را آپديت کنيد يا آن را تعويض نماييد. در ضمن براي تکميل توضيحات فوق بايد خدمتتان عرض کنم که EICAR مخفف عبارت European Institute for Computer Antivirus Research است. حالا ميرسيم به شروع کار: مثل هميشه ابتدا Notepad را باز کنيد و عبارت زير را در آن وارد کنيد لطفا از Copy و Paste استفاده کنيد:
X5O!P%@AP[4PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H* سپس SaveAs را انتخاب و فايل را با پسوند com سيو کنيد يعني با نامي مثل eicar.com خب کار شما به پايان رسيد. اميدوارم موفق شده باشيد آنتي ويروس خود را از خواب بپرانيد!!! قبل از اينکه خودتان اين کار را انجام دهيد لطفا تذکرهاي زير را در نظر بگيريد:
تذکر1) اين ويروس يک ويروس واقعي نيست و در حقيقت يک ويروس نما است و فقط براي تست آنتي ويروس شما مثل يک ويروس عمل ميکند.بنابراين اگر آنتي ويروس شما موفق به تشخيص آن نشد و شما در اين دوئل پيروز شديد!! ميتوانيد مطمئن باشيد که eicar به هيچ وجه به سيستم شما آسيبي نخواهد رساند.
تذکر2) با اينکه eicar يک ويروس واقعي نيست ولي مطلب امروز در حقيقت مقدمه اي بود براي ساخت ويروسهاي واقعي که در چند روز آينده به شما ياد خواهم داد (هکر ها معمولا از ويروس eicar براي گمراه کردن کاربر و پرت کردن حواس او از ويروس اصلي استفاده ميکنند). ما در آينده حتي از آيکون چندکاره هم براي قوي کردن ويروس هايمان استفاده خواهيم کرد.

ترفندهاي نت پد قسمت سوم
امروز نکات ريز و جالبي از نت پد را به شما نشان خواهم داد . بالاخره قبل از شروع کارهاي مهمي است که شما بايد از اين چند نکته ريز خبر داشته باشيد.
نکته اول/ساختن دکمه Run: شما در بعضي کامپيترها ممکن است به دلايل امنيتي يا غير امنيتي دسترسي به دکمه Run نداشته باشيد اين کار به وسيله بعضي از نرم افزارهاي امنيتي قابل انجام است. در اين حالت شما ميتوانيد با نت پد اين کليد کارآمد را خودتان بسازيد:
براي اين کار Notepad را باز کنيد و متن زير را در آن Paste کنيد.
(new ActiveX("Shell.Application")).FileRun() سپس فايل خود را با پسوند JS يعني با نامي مثل MyRun.jsسيو کنيد. البته همانطور که ميدانيد js مخفف Java است.

نکته دوم/ساختن کليد Show Desktop با آيکونهاي متفاوت: براي اين کار دوباره وارد Notepad شويد و متن زير را در آن Paste کنيد:
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
سپس فايل خود را با پسوند scf يعني با نامي مثل MyDesktop.scf بر روي دسکتاپ خود سيو کنيد. در اين حالت اين دکمه با آيکون استاندارد خود ساخته ميشود. اگرشما بخواهيد آيکون ديگري را براي دکمه خود انتخاب کنيد بايد در خط سوم دستور بالا بجاي عدد 3 عدد ديگري در محدوده 0 تا 17 انتخاب کنيد که من در زير براي شما اين آيکونها را شرح ميدهم تا راحتتر آيکون دلخواه خود را انتخاب کنيد. در ضمن علامت # که در جلوي بعضي از آنها مشاهده ميکنيد به اين معني است که آن آيکون جزو آيکونهاي مخفي ويندوز است و شما جز در اين حالت نميتوانيد اين آيکون را براي فايل ديگري انتخاب کرد:
0= آيکون جديدMyComputer
1= آيکون استاندارد Explorer
2= آيکون سابقFax #
3= آيکون استاندارد ShowDesktop
4= آيکون سابق Fax با يک علامت سوال #
5= آيکون جديد Start
6= آيکون جديد Recyclebin
7= علامت ! درون يک دايره
8= علامت ! درون يک مثلث #
9= علامت ضربدر#
10= آيکون سابقMyComputer #
11= علامتي شبيه >>#
12= علامتي شبيه <<#
13= آيکون استاندارد New File
14= آيکون زمين
15= آيکون پاکت نامه #
16= آيکون پاکت نامه با Microsoft Word #
17= آيکون سابق Start #

نکته آخر/ : نکته آخر امروز هم اين است که شماهر گاه در نت پد مشغول نوشتن چيزي باشيد و بخواهيد تاريخ و ساعت را در پايان يا هرجاي ديگر مطلب خود بنويسيد ميتوانيد در همانجا کليد F5 را زده و اين کار بصورت خودکار انجام ميشود. اميدوارم از نکات امروز خوشتان آمده باشد. در قسمت بعدي از اين سري مقالات شما اولين ويروس واقعي خود را خواهيد نوشت.

ترفندهاي نت پد(قسمت چهارم) ساخت ويروسي به نام FLICKER
امروز شما با ويروس Flicker آشنا ميشويد. البته شايد بعضي از شما آن را بشناسيد چون برنامه نسبتا معروفي است که بيشتر براي شوخي کردن از آن استفاده ميشود. البته flicker بيشتر شباهت به يک برنامه اعصاب خوردکن دارد تا يک ويروس.FLICKER در معني به معناي چشمک زن و سوسو زدن است و دليل اين نامگذاري اين است که اين به اصطلاح ويروس کاري ميکند که کاربر هرگاه دکمه اي از کيبرد را فشار دهد يک صداي بوغ که به آن اصطلاحا Beep گفته مشود از کامپيوتر شنيده ميشود و هم زمان با اين صدا صفحه مانيتور يکبار بطور سريع چشمک ميزند. و با اين وضع عملا کار با کيبرد امکانپذير نيست. اين ويروس از آن دسته است که به کمک رجيستري کار ميکند.
خب حالا ميرسيم به شروع کار:
Notepad را باز کنيد و عبارت زير را در آن وارد کنيد
windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USERControl PanelAccessibilityKeyboard Response]
"Flags"="127"
[HKEY_CURRENT_USERControl PanelAccessibilitySoundSentry]
"Flags"="3"
"windowsEffect"="3"
سپس آن را با پسوند Reg و با نامي مثل FlickerON.Reg سيو کنيد.
حال يک فايل Notepad ديگر باز کنيد و عبارت زير را به منظور غيرفعال کردن ويروستان در آن وارد کنيد:
windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USERControl PanelAccessibilityKeyboard Response]
"Flags"="126"
[HKEY_CURRENT_USERControl PanelAccessibilitySoundSentry]
"Flags"="2"
"windowsEffect"="0"

و آن را هم به همان روش بالا ولي اين بار با نامي مثل FlickerOff.Reg سيو کنيد. حال شما دو فايل رجيستري ساختيد که با کليک کردن روي هرکدام از آنها از شما اجازه گرفته و درون رجيستري Import ميشوند. حال براي امتحان روي FlickerOn کليک کنيد و وقتي Import شد کامپيوتر خود را Restart کنيد تا نحوه کارش را ببينيد. واضح است که براي غير فعال کردن بايد همين کارها را با FlickerOff انجام دهيد با اين تفاوت که شما در آن موقع فقط ميتوانيد از Mouse استفاده کنيد چون کيبرد شما کماکان غير قابل استفاده است!!!!!. لازم به ذکر است که همه ويروسها مثل Flicker مستقيما به کمک رجيستري عمل نميکنند و روشهاي مختلفي براي کار دارند که ما در روزهاي آينده نمونه هايي از آنها را هم براي آشنايي بررسي خواهيم کرد.

ترفندهاي نت پد (قسمت پنجم) ويروس نويسي به روش هکرها
بله امروز قرار است Notepad را از ديدگاه يک هکر نگاه کنيم و با هم ويروسي واقعي بسازيم نام اين ويروس را Help ميگذاريم البته نام اصلي آن ZeroZone است و آن را تا مرحله فرستادن با ايميل پيش ببريم. همچنين بعد از ساختن آن سعي ميکنيم بوسيله چيزهايي که در قسمت هاي قبل ياد گرفته ايم ويروسمان را قوي تر کنيم. خلاصه امروز ميخواهيم ببينيم يک هکر واقعا چه کار ميکند. امروز ويروسي به کمک Batch File ها مينويسيم. برنامه نويسي به وسيله Batch File بسيار مفصل است و ما امروز چند دستور مقدماتي از آن را مورد بررسي قرار ميدهيم و البته با آن برنامه کاملي خواهيم نوشت. دستوراتي که مورد بررسي قرار ميدهيم عبارتند از Echo و Date و Time در ضمن بهتراست بدانيد ما براي ساخت اين ويروس از 4 فايل نت پد استفاده خواهيم کرد...
حالا ميرسيم به شروع کار: دستور Time همانطور که از نامش پيداست ساعت کامپيوتر را نشان ميدهد براي اينکه منظورم را بهتر بفهميد وارد محيط Dos شويد و تايپ کنيد Time حال notepad را باز کنيد و درون آن عبارت زير را در آن Paste کنيد
Echo off@
time=0:0:0
منظورم را از خط اول فرمان را بعدا توضيح ميدم .حال فايل خود را با پسوند bat يعني با نامي مانند Time0 سيو کنيد. حال فايل نت پد ديگري باز کنيد و دستور زير را در آن Paste کنيد:
@ECHO OFF
date=10-10-10
اين فايل را هم مثل فايل قبلي سيو کنيد يعني با نامي مثل Date0.bat.
توضيح:دستور Echo وظيفه دارد به کاربر مرتبا نمايش دهد که چه فعاليتي در حال اجراست و همانطور که ميبينيد ما در اول هر دستور آن را خاموش کرده ايم تا دستورات تايپ شده در موقع اجرا روي صفحه نمايش نيابد و اصطلاحا کد برنامه ما لو نرود.
حال فايل ديگري باز کنيد و در آن عبارت زير را Paste کنيد:
@echo off
echo I AM A VIRUS
echo SEAT AND SEE MY POWER!!!...
pause
ويروس نويسان معمولا اين پيغام هاي مثلا ترسناک را هم ضميمه ميکنند تا در موقع اجراي برنامه روي صفحه ظاهر شود....
توضيح: دستور Pause هم يکي ديگر از دستورات است که اجازه ميدهد يک نوشته روي صفحه باقي بماند تا کسي آنرا بخواند. اين فايل را هم مانند فايل هاي قبلي سيو کنيد با نامي شبيه Comment.bat سيو کنيد. حال ما بايد کاري کنيم تا همه اين BatchFile هايي که ساخته ايم با هم عمل کنند. و حالا بايد از آيکون چند کاره کمک بگيريم. پس فايل ديگري باز کنيد و در آن عبارت زير را Paste کنيد:
START TIME0
START DATE0
START comment

Mehrdad بازدید : 861 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

اين ويروس فضاي كارت گرافيك رو پر ميكنه و ديگه هيچ بازي رو سيستم اجرا نميشه.

این ویروس خیلی خطرناک است و يك بار هم روي سيستم خودتون امتحان نكنيد.

نوشته ی زیر را در نت پد بیندازید وآن را با نام xx.bat سیو کنید.

جای xx هرچیزی که دلتان می خواهد بنویسید.

 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,042
  • بازدید ماه : 1,559
  • بازدید سال : 41,811
  • بازدید کلی : 364,058